Dette er spørsmålene vi får oftest - kanskje du har lurt på det samme. Her ser du svarene!
Det tar cirka 10 virkedager fra du bestiller til produktet blir utlevert på skolen. Dette skyldes flere forhold, som at ordren skal genereres, pakkes og kjøres ut til skolen, og mange skoler har få leveringsdager per uke.
For å gjøre endringer i abonnementet ditt, må du stoppe abonnementet og bestille på nytt. Dette gjør du ved å logge inn og gå til menyvalget «Mine barn». Her kan du stoppe abonnementet og starte en ny bestilling. Tilgodebeløpet fra forrige bestilling blir tilbakeført automatisk, og derfor må du betale på nytt for din nye ordre. Hvis du avbestiller og bestiller på nytt samme dag vil det ikke bli opphold i leveringen.
Om du velger å betale med faktura vil du få denne tilsendt til e-postadressen du har registrert på din profil. Det kan ta opp til to virkedager før den kommer til din e-post. Husk å legge Skolelyst™ som sikker avsender, slik at e-posten ikke havner i spamfilteret. Hvis du har valgt å dele opp betalingen i to vil den andre fakturaen også automatisk bli sendt til din e-post.
Du kan også finne fakturaen din ved å logge inn på skolelyst.no og gå til «Aktive abonnement» og «Se bestillingshistorikk».